ponedjeljak, 5. svibnja 2008.

Samogradnja reverznog mehanizma


U članku se detaljno opisuje izrada tzv. reverznog mehanizma za okidanje, namijenjenog za ugradnju u drvene podvodne puške. Radi se o mehanizmu koji strijelu kači zubom koji je pozicioniran iza okidača. Kod klasičnih mehanizama se taj zub nalazi nekoliko centirmetara ispred okidača prema vrhu puške. Osnovna prednost reverznog mehanizma je u pomicanju hvatišta strijele prema natrag, čime se povećava efektivna duljina puške u odnosu na upotrebu klasičnog mehanizma.

Broj komentara: 5:

marko kaže...

Da li mi možete poslati neke slike ili upute kako napravit mehanizam? Hvala. sotoajer@hotmail.com

Unknown kaže...

bok,pročitao sam blog i čini mi se odličan samo ne mogu vidjeti slike pa vas molim, ako je moguće, da mi ih pošaljete na mail: dragan_rab@yahoo.com
lijep pozdrav

Unknown kaže...

Molim Vas, možete li mi posalti slike koje fale na blogu o izradi mehanizma za okidanje i izradi same puške? nori.mg@gmail.com

Anonimno kaže...

bok,imate li kakav nacrt reverznog mehanizma,slike djelova,i upute za izradu,mail je petkovic.bosko@yahoo.com,fala puno !!

stef4n kaže...

Meni bi takodje ako nije problem da mi pošalješ slike...Pošto ovde ne mogu da ih vidim.A može i nešto opširnije ako imaš.Pozdrav :)

smirkovic93@gmail.com